Rubriker är onödiga! :)

Känns konstigt att ha en blogg, men samtidigt helt underbart :)
Förut älskade jag att skriva om vad jag gjorde, eller vad som hände i mitt liv, men med åren händer det inte lika mycke så därför har jag tröttnat litegrann på de, men nu när bloggande e så populärt så kan jag ju testa å se om ja gillar de eller inte :) I HOPE I LIKE IT!

Känns skumt att det är 2009 nu, de lär ju som vanligt ta ett bra tag innan jag har lärt mej att skriva 09 istället för 08 , samma visa varje år, de tar ett tag innan man kommer in i de ;)
Skönt med ett nytt år, att få lämna de gamla bakom dej å gå vidare å göra de bästa man kan av alla knepiga situationer man hamnar i ;)
Underbart äre att äntligen få leva för sitt barn, få vara med henne varje dag å hela tiden å se henne växa upp å få vara den som ska vägleda henne :D :D

Idag klev ja iallfall upp vid halv elva, efter en "vanlig natt numera" En pigg liten tjej va uppe å kollade på fyrverkerierna med mej igår , MEEGASPÄNNANDE tyckte hon att de va ;)
Sen somnade hon vid 02 tiden å sov me mej till halv elva, med sina matstunder ca var tredje timme på natten :)

Sen gick vi ut på lååångpromenad me hundarna å vagnen å då vi kom tillbaka hem så va JennaMayas Mormor, Moster å Lilla Kusin Max här på besök, dom hade suttit å väntat ett bra tag ;)
Sviiiinkallt äre ute idag åxo :S Burr!!
Moster Malin som snart får en till liten bebis satt å mata lilla JennaMaya me gröt idag, gick faktiskt lite bättre för henne än vare brukar göra för mej :P haha..Men hon e ju van, så de kanske inte e så konstigt ;)
Gav även bort en massa kläder till henne i strl 45-56 som hon kan använda till sin lilla tjej som kommer i Mars ;)

Nu har iallfall alla åkt hem å lilla JennaMaya har somnat, och jag e helt slut efter å ha lekt me Max, han fick en favoritleksak här hemma, den rosa badleksaken som Johanna hade köpt till lilla Maya i Julklapp :P
Han ääääälskade den!
Höll på å slita i alla "strån" på den å säja PINK, hahaha :P Istället för boink!
Han ville aldrig åka härifrån, hundarna e så roliga å alla leksaker m m ;)
Nemo e iof. lite dryg , han tror att barn i hans storlek e hans kompisar så han vill para sej me dom eller så bjuder han in till lek på hundspråket ;) *Sööötnööten* Medans Thule mest bara ligger å muttrar å vill vara i lugn å ro med sin matte ;) hahahaha..

Nee, nu ska jag ta å göra iordning för middag, har inte hunnit äta nåt på hela dagen å min syrra påpekade att man måste äta lika mycke medans man ammar som när man e gravid :P De va riiiktigt skönt å höra idag känner jag! Eftersom jag har panik över hur mycke ja äter nuförtiden :S Vägde mej igår då Johanna va här å väger fortfarande hela 64 kilo trots att de gått fyra månader sen min lilla flicka kom till världen, men så fort ja slutar amma tänker ja skyyynda ner till mina 55 kilo som innan, nehe, nu vaknade lilla JennaMaya så nu äre bara å knalla iväg från datorn, Plikten kallar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0