Nattuggla...

Att man ska tvingas sitta vaken mitt i natten för å få egen tid :S Bedrövligt!
Men skönt äre , när min vilda lilla tjej äntligen har somnat, va iof. ett tag sen å ja kom på nuförst att jag skulle blogga lite innan jag slår igen locken för å sova lite ;)

Fyyy vilket väder de e ute, Storm å regn å rusk :S Huvva!! Väärsta ovädret!
Å mattias e ute me hundarna, han ha varit ute huuuur länge som hellst säkert 1½ timme...
Å varje gång oroar ja mej att nån av hundarna ha blivi överkörd :S *ush för denna oro*
Men dom kommer alltid hem oskadda som tur e!
Handdukarna ligger redo i hallen, dom har ju en tendens till att alltid studsa upp i sängen då dom kommer in å e sjöblöta :P hihi Busvovvarna mina!

Idag har min lilla tjej varit helt underbar!
Hon borde nog ha fått heta VILDA ändå, hon e helvild jämt å hela tiden å de bara lyser bus i ögonen på henne :P hihihi
Hon e UNDERBAR!!
Men åxo sååå jobbig ibland, men så äre nog för alla!
Så får de vara! :D

Har sprayat mej me brun utan sol idag, så nu känner ja mej fräsch å orange :P haha :D
Fläckig som aldrig förr blir jag jämt när ja sprayar mej, men hellre fläckig å brun än blek! :)

Ja va GALET sugen på skräpmat idag, men min nya regel e att äta skräpmat max en gång i veckan nu, vilket är näst intill omöjligt!!
Men ja hoppas ja klarar de, idag höll de på brista, men de blev soppa iställe, riktigt unket, men ja va inte ett dugg sugen på å laga nåt, så då fick de bli de lättaste ja kunde komma på!
Å istället så kompenserade jag med några kex choklad, chips, kaker mm :P
Så då gick de ändå lite bättre å va utan skräpet :)
Men imorrn äre en ny vecka!! JIPPPIIIE! En ny vecka å en ny dag att få äta skräpmat :P Undra hur man kan bli så beroende av de alltså :P Sjukt äre!

Hade migrän imorse då ja vakna åxo, åt 4 alvedon å sen gick de bort, men ja tror de va colan som gjorde de, ja hade inge cola igårkväll så ja fick dricka julmust ända tills i eftermiddags då ja fick mitt första glas cola, trore va då huvevärken gick över! :D

E sugen på å köpa en ny vagn åxo, sälja den gamla, tycker inte den e nå snygg som sittvagn å sen tycker ja den lyser upp så mycke me sin röda färg :S Men va e en snygg vagn då? Nån som har nå tips på en snygg sittvagn? :D
E värdelös på vagnar å märken å sånt, vem e bra på de?! :D

Nee, nu ska ja gå å torka blöt vovve, sen ska ja dyka ner i sängen före nån av hundarna å sååååva!
Trött av rang e jag.
Imorrn ska ja va bättre på å skriva i bloggen, man glömmer ju bort att man har den ibland :P
Mycke roligare å uppdatera hela tin :)

Å Johanna och Evina, ja önskar er en trevlig resa o en trevlig vecka! JAG O PIPPI KOMMER SAKNA ER! :D

SOV GOTT! =D


Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Jo dom kan vara jobbiga ibland ;) Men det blir bättre och bättre med tiden!

Wilhelm har verkligen varit jobbig och inte kunnat leka själv. Men nu när han kan krypa så går det hur bra som helst! :)

kramar

2009-01-12 @ 10:56:25
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0