Medans maten håller på bli klar :)

När du ser detta är du utmanad! Kopiera den här

-Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille

-Vad står det i ditt femte sms?
Nu är jag klar på mötet måste bara gå å bajsa nånstans, fick ju kaffe så det satte igång magen, börjar åxo bli lite hungrig, skriv eller ring så bestämmer vi en mötesplats!

-Vem ringde dig senast?
Mattias

-Vad har du för bakrundsbild på din mobil?
en orginalbild från mobilen

-Vilket språk är din mobil på?
Svenska.

-Vad heter din ringsignal?
Just nu nån orginal trudilutt, de har blivit nå knas me min telefon

-Hur många sms har du i din inkorg?
Ingen aning, men ja raderar hela inkorgen lite då å då :)

-Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Jag skiter i de va? Från Mattias

-Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Japp bara att du säger till så gör jag mej klar. Markus

-Vad står det i ditt tredje sms nedefrån och vem är det i från?
hehe, det är bara å ringa jag är vaken, kram Johanna

-Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
Vet inte, raderar lite då å då

-Vem är din 13:e kontakt?
Big Fred

-Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Carina

-Ogillar du nr 5?
Nee!

-Vad har din mobil för färg?
Silver ;)

Kommentarer
Postat av: janna

Jag tar med mej den här till min blogg.

Hoppas allt är bra. Kram

2009-01-24 @ 10:03:39
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0