LörKväll,Söndag & Lite idag! :D

Sådärja..Nu ska jag bara uppdatera bloggen lite :)
Min dator krascade totalt i lördagskväll!
Vi hade iallfall en jätte trevlig middag! =D
Lilltjejjen min sov hela middagen och sen satt vi bara å prata å dom drack å vi lyssna på musik m m ;o)
Å ja va sååååå sugen på å dricka en cider!
Ja å Therese pratade om våran epa tid :P hahaha :)
Så jävla underbart!! =D
Ja vill sååå gärna lifta me en epa å bara åka ett varv, minnen, tankar å bara helt underbart! :o)

På natten så blev de massa skrik :( fyyy va ledsen hon var, trodde nästan ja skulle bli tvungen å åka in på akuten me hon, ingenting funkade med att trösta henne.

Söndagen blev bara en hemma mys dag!
Promenader me hundarna, Mys å lek med lillan, Mamma va förbi en sväng, tittade på lite teveprogram som gick
Åt rester från lördags middan så nu e ja såå äckelless på kött! ush!
Igår va helt enkelt en "tråkdag" inget spec som hände ;o)
Eller de kanske de va, men de kommer jag inte ihåg idag ;)
hehe
Sjukt va mycke dötid man får utan dator!
Gick runt å undrade "va ska jag nu göra då, jahapp städa lite kanske, gå ner på stan kanske, tvätta, gå en långrpomenad, diska?" Man har verkligen all tid i världen utan dator! :D Skööönt på ett sätt oskönt på ett annat sätt!

Somnade iallfall diggande i mina nya hörlurar till telefonen, full volym å svingande me armarna å ja sjöng högt inombords, tänkte tillbaka på massa underbart som har hänt i mitt liv, minnen å fester m m :o)
Känner att jag har blivit så stel å tråkig, men de e så svårt me massa ansvar å bara släppa lös å va som innan?! Åhhh!
Ställde mej tillome upp en sväng å dansade runt för fullt :P haha
De e bara såå mycke JAG!

Nu har jag varit uppe sen typ 11-12 idag å ja måste ner på stan för pappa fyller år imorrn så ja måste hitta nån present till han ;)
E även sugen på å hyra film, fast de e ju näst intill omöjligt å se film då man har en plutt i huset :o)
nån annan som kan se film me en vaken liten eller?

Ja e trött å förvirrad i huvet känner jag, så allt ja skriver blir konstigt!
Ja känner att jag inte kommer ihåg va som har hänt sen lördagkväll?! hahaha
Bra minne va?! :D
Måste uppdatera hela tiden om ja ska komma ihåg.
Så ja lämnar er med detta ;o)
(Lät som ja hade 1 mijon bloggläsare nu) haha

Ha en bra dag allihopa!
De ska jag ha!
Skriver mer så fort ja kan ;o)
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: johanna

Men sandra, epa??? Hahha, hellre skulle jag gå hem från nordpolen än att åka 10 meter med en epa, fy så hemslkt =P haha

2009-01-26 @ 15:24:44
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0