Lets Dance :)

Nuu har jag ju lite koll på vilka som e me iallfall :D

Rätt många härliga personer ändå :P

Kitty e ju underbar, hahahaha å nu äre Aro utan glasögon, va annorlunda han ser ut :)
Sen e ju Magdalena underbar hmm.. sen har jag glömt bort vilka mer de va som ja gillade, men de finns ett par st iallfall =)
Guuu va lycklig hasse ser ut, han njuter verkligen! =D

Min dryga lilla tjej (gu va ja alltid skriver att hon e dryg) haha men hon sitter i babysittern å låssas hostar!
Bara för att jag ska lyfta upp hon, hon vill verkligen aldrig göra nåt annat än sitta hos mej :D

Snart ska ja äta sen middag, håller på å hungra ihjäl!

De e STORM ute :S

Har vikt in all tvätt, å städat (röjt) hela lägenheten :D
Så nu äre bara träning, gotta, mat å teve å lek resten av kvällen!

Orkar inte lägga in nå bilder ikväll :)

Ps. Tänk om man skulle bli en BlondinBella bloggare, de ni! vem vet :P Ds.

hejjrå!

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

hahaha nä jag har typ bara två magbilder så... :P

2009-01-16 @ 20:53:16
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu är ja hemma igen :D

2009-01-16 @ 23:21:08
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0