Idag..

Har det inte blivit mycke bloggande :)
Klev upp vid halv elva idag med, trött som tusan eftersom lilla Jennamaya somnade halvfyra inatt sen har hon vaknat två gånger å ätit åsså va hon klarvaken halv elva, nu sover hon första gången sen hon klev upp, fattar inte hur hon kan orka vara vaken hela tiden å så mycke, hon e ju sååå liten å borde vilja sova mer å oftare tycker jag :/

Idag e ingen bra dag, den började iof. rätt bra, va å kollade på en lägenhet, en trea så lilla JennaMaya kan få ett eget rum, de e riktigt trångt å bo i en tvåa med alla barngrejjer överallt :S
Den va faktiskt riktigt fin, vissa grejjer kunde väl ha varit bättre, tex större balkong eller hellst uteplats, större toalett, sån ramp upp till trapphuset, tvättstuga i själva huset, men annars va allt till belåtenhet.
Nu hoppas jag bara att jag kan få ta den åxo!
Orkar inte me motgångar, blir sååå himla besviken å trött på när de inte går som man vill eller har tänkt sej Bortskämda jag som alltid e van å få som ja vill, eller va van, dom senaste åren har det nog varit tvärtom.

Känns inte som de e fredag heller, känns som vilken dag som hellst :P

Åhhhh, ja vill hellst av allt bo i ett hus, sååå himla skönt å få ha en gård där man kan släppa ut hundarna å slippa alla promenader varje dag, stora utrymmen och mycke uteliv, ja e verkligen ingen lägenhetsmänniska men va gör man när man inte har råd?!
Hitta dessutom väärsta bra jobbet idag, taxitelefonist, hur lätt skulle inte de vara?! Perfekt jobb för mej!
Desstuom va lönen ca 18000 kr i månaden + OB tilllägg, jiiiises säger jag bara!
De jobbet hade ja vela ha , jobbat tills ja kan ta lån å sen köpt mej ett litet hus *Önsketänkande*

Nee nu ska jag gå å kolla till potatisarna som jag har i ugnen, Johannas potatisar :P hihi..
Undra om dom kommer smaka lika bra :S hahaha, känner på mej att dom inte kommer bli lika goda som då hon gjorde dom, men ja kan ju alltid hoppas! :D

Sviiiinkallt äre ute idag åxo, va 11 minus då ja vaknade idag BURR SA KASPER NÄR HAN SÅG EN NAKEN HÄST!
Som mamma brukar säga! :P hahaha


Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0