Iallfall den första :)

RUBRIKEN som ja sen kom på kunde ha varit mitt första inlägg eller nåt i den stilen ;)
Har nån negativ inställning till skrivandet, eller har haft :P
Nu äre nytt år å nya inställningar till saker å ting ;)

Lillplutten somnade om igen, skööönt!

För nu när hon vaknar kommer hon ha vakentid ända tills hon vill sova igen ;)

Ska passa på å tacka Johanna å Evina för en underbart mysig nyårsafton, mest blev de väl att underhålla våra små knattar, men de blev även ett Buzzlir och sen den goda middagen vi åt, den kunde man ju dööö för! Helt seriöst så vare de godaste ja har ätit på väääldigt väääldigt länge!  Numera min favoriträtt ;) Tack Johanna för att du va så duktig i köket, du gjorde ju nästan allt själv! UNDERBARA Å DUKTIGA DU!

På återseende ;) De här va ju kul ju :P

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Haha, men va åt ni då? Man vart ju nyfiken ;) Roligt att du bloggar! Ska jag följa! :) Hoppas allt är bra med dej och lilltjejen! Kram

2009-01-03 @ 19:55:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie Asplund

Haha, men va åt ni då? Man vart ju nyfiken ;) Roligt att du bloggar! Ska jag följa! :) Hoppas allt är bra med dej och lilltjejen! Kram

2009-01-03 @ 19:55:10
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie Asplund

Haha, men va åt ni då? Man vart ju nyfiken ;) Roligt att du bloggar! Ska jag följa! :) Hoppas allt är bra med dej och lilltjejen! Kram

2009-01-03 @ 19:55:15
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0