Hundbad!

Sköönt att mamma har varit här idag :D
Har inte gjort annat än mata lillan, resten har mamma skött :D
Lekt å lekt å lekt i flera timmar :) Tills hon tillslut somnade, efter lite om å men...
Vi har ätit Kyckligs och ris och godis å grejjer så nu ska jag träna lite me hantlarna å göra nåra armhävningar å situps sen gå en sista sväng me hundarna.
Å sen SKA jag hinna me en dusch idag!

Mamma blir galen att jag säger JennaMaya till min lilla tjej, haha :) Hon gillar inte dubbel namn, kanske för hon heter de själv, stackars lilla flicka om hon ska heta ett dubbelnamn säger hon, hahahaha :)
Men ja kan inte vänja mej vid Maya utan vill ju hellre Jenna :S Så då blire JennaMaya! :P

Sviiiiinkallt äre ute åxo närmare 20 minusgrader!
Brrrrrrrrr.........

Min lilla tjej har även fått massa nya kläder idag, jättefina!
Men ja måste skynda mej å använda alla innan hon har växt ur dom, idag har stortejjen haft en body i strl 80 :P hihi
Vissa 74 börjar redan va små, fast vissa 68 kan hon iof fortfarande ha, iallfall byxer :)

Hundarna ska få hoppa i plurret efter sista promenaden åxo, så hinner dom torka under natten :)
Vill ju inte direkt bada dom på dagen då fryser väl deras hår till is när man går ut me dom sen :S
hihi...
De värsta e bara att dom hatar att stå nere i badkaret å sen skakar dom sej flera tusen gånger medans dom duschas, så de e inte bara dom som blir blöthund, utan även jag :P hihi
Sen när man lyfter ur dom ur badet vet ja inte va som händer, då får dom fnatt springer runt som dårar överallt å skakar av sej precis exakt överallt i hela lägenheten , studsar upp i säng å soffer å far runt som nå galningar :P hihihi ;)

Nee nu måste ja sätta fart om ja ska hinna me de ja har tänkt innan de e dax å gå å lägga sej :)
Ska upp tidigt imorrn så ja hoppas lill tjejjen vill somna inatt!
Mamma trodde hon kanske höll på få en tand eftersom hon ha varit så grinig, eller så har inte koliken gått över än helt!

Sov gott sen!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ett tips om man tror att det är en tand på gång. Är att man försiktigt "knackar" lite med en tesked. För om det ligger en liten tand där under så hör man det ;)

2009-01-16 @ 00:32:08
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0