Eparaggarsandra ;0)

Nu ska jag snart äta MAX mat :D
MaxBox med plusmeny, cola, smält ost, vitlöksdip och massor med chili cheese! *MmMmmmmm*

Ja å Markus e lata å orkade inte gå å köpa nån present idag, vi åker imorrn istället :o)
Försökte få me mej han å fara å släppa hundarna nånstans åxo, men icket!
Lazy maaask e han! ;o)
Nu längtar jag extremt mycke till sommaren, då kan man fara å släppa hundarna överallt å sola samtidigt ;)
De e nice!

Lilla JennaMaya har inte gjort annat än sovit idag typ.
Undra om hon har feber eller nåt!?
Måste kolla då ja kommer hem igen, stannar nog veckan ut, kommer ändå inte hinna me allt ja vill göra medans ja e i stan :(

Såg att du hade kommentera Johanna, hahaha ;o)
Epa e BÄSTA livet ;) Ja ska se till att vi får åka en tur du å jag ;o) haha
Eller så ska ja köpa en till lilla jennamaya åsså ska Evina få åka me sen då dom får ta epakort å grejjer ;)
hahahahaha
På riktigt finns de inge roligare!
Huuur sköna människor som hellst, aldrig behöva gå någonstans, urskön musik, högt ljud, luktar gott av alla granar plus att dom e snygga eperna, på nå coolt sätt ;) De ru! :P hahaha

Tror nästan ja har olydiga hundar hellre än å va hård mot dom, ja klarar inte av de.
Ja ser ju på dom hur ledsen dom blir :(
Å då e ja hellre utan hund än å ha en sorgsen å lydig!
Å eftersom ja redan har dom så har jag hellre glada å lyckliga å olydiga, lite småputs kan ja ju göra men inget som ja behöver va arg på dom eller "bestämd"
Ja får fortsätta försöka på mitt snälla sätt istället, å hoppas dom vill bli duktigare ändå ;o)

Ikväll äre prisonbreak igen ;) Wiiiie! Spännande av rang äre!

Nee nu ska jag äta mat sen ut å promenera bort de ja har ätit!

Påå återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0