Drygheter att vara borta..

.......Stormtrivs ju inne i stan MEN....................
De e så himla drygt å gå på toa, måste ju sitta me henne på mej medans ja e på toa, å de går ju bra medans, men hur lätt äre å torka sej?! Nästintill omöjligt ju!
Hemma kan ja ju lägga hon på skötborde medans.

Min lilla flicka har fått en ny tröja idag, en vit kofta me lurvkrage, huuur söt som hellst! :)

Ångrar att ja åt Maxmat, känner mej uppsvälld :o(
Känner mej förvirrad idag åxo, av rang!
Kanske beror de på..Ja just de ja, de måste de ju göra, kroppen får väl en chock eller nåt?!

Nu ska jag strax titta på unga mödrar! :-)
Å längta tills de e morgondag, för då har jag massvis me planer!:-)

Nu ska jag gå å va me min lilla spillevink tjej.
Hon e busig idag!

Busigtjej, Förvirradmamma :-)

Ska ut på LÅNG promenad me markus ikväll å hundarna!
Hur skönt som hellst, vi ska även gå å säga adjö till gammlägenheten.

Kraaam till mina bloggläsare från mej å JennaMaya (Å Thule å nemo såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0