Då förstår jag..

..varför inte markus har svarat på hela dagen :)
Han har ju varit på cup sen imorse :P
Utan att meddela mej, hihi :)

Nu har jag unnat mej för resten av nästa vecka tror jag, beställde ett skrovmål från H-grillen! Sååååå gott äre därifrån!
Med plusmeny så ja fick en hel låda me pommes :P Åsså smältost till de , sen hade ja ju inte provat pizzerna därifrån å eftersom ja tycker de e så drygt om man beställer från ett nytt ställe då man e dööhungrig så tänkte jag att jag kan köpa en nu å se om den e god, så vet ja till nästa gång, så de inte blir som ibland att man håller på å hungra ihjäl åsså beställer man nåt åsså smakare skit! Har hänt en gång för mycke!

Så de blev både ett skrov och en pizza, men pizzan va mycke godare så skrovet får ja ge till hundarna iställe, haha :P
Som dessutom har ätit upp ett helt paket prinskorvar som gick ut igår oöppnat paket sen jul :)
Så dom har verkligen fått unna sej idag! :D
Inte bästa dagen att låta dom unna sej iof. eftersom då blir de extra många promenader :P Tänkte ja ju såklart inte på innan ja gav dom!

Undrar över en sak, alla hundägare, hur ofta bajsar era hundar per dag?
Mina bajsar ju på varje promenad, 4 ggr per dag, javet, dom borde få gå fler gånger per dag, men man hinner ju inte me de nu när man har bebis å ta hand om :)

Nu ska jag ut på en pink me vovvarna, så fårom bara gå en till sen å då ska ja ta me mej barnvagn å hela familjen ut!
Försöka motionera bort antingen pizzan eller de ja orkade äta av skrovet :P hihi

Hoppas ja kan hitta nå ställe där man kan få rida, bra att Matilda va sugen, wiiiie! Nu blev ja ännu mer sugen! =)
Om nån vet nå ställe där de finns två snälla hästar man kan få rida på så hojta till, man vill ju inte direkt fara på nån ridskola å skritta ett par varv för 1000:- eller nåt, utan man vill ju rida! :D :D

Synd att Lisa flyttade från stan :( Vi hade ju planer på att bli medryttare, å åka iväg 1-2 ggr per vecka, men nu blir de svårt eftersom de va hon som hade körkorte :P hehe...
Skärpning Sandra, nu ligger de ju en körkorts skiva här hemma, varför inte bara stoppa in den i datorn, istället för att sitta å blogga å apa sej hela dagarna!

Ha en trevlig Lördagkväll alla Bloggläsare! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Signe bajjar 4 gånger om dagen med så jag tror de är rätt normalt :P.

Hur går de med bäbisen och allt nu, börjar bli sugen själv :P.

Skönt om dig kramen Nina.

2009-01-03 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0