Äntligen Fredag ;)

Eller inte, helgerna e så tråkiga nuförtiden!

Inatt sov min lilla älskling 5 timmar i sträck! Första gången hon sov så länge utan å vakna ;)
Å de sjukaste va att jag höll knappt på vakna av henne, hon låg å "pratade" i sin säng, hon skrek inte *Kors i taket*
Va nog därför ja inte vaknade, ja drömde att mattias höll på å virka en mössa till henne.
hahaha, sen hör jag att han säger att hon e vaken å att ja måste mata.
Så sjukt!

Sov iallfall länge sen, förut mådde ja skit då ja vaknade sent på dagen, gör ja lite nu åxo, men inte lika mycke som förut, ja har mer insett att jag måste sova så fort ja får chansen för att orka med alla vakentid ;o)

Ska snart tatuera mej åxo, men jag vet bara inte vad.
Mattias har bokat tid idag, men ja ville ju skriva lillans namn, men eftersom de fortfarande inte är bestämt va hon ska heta Jenna eller Maja , så blire lite svårt å JennaMaja känns för långt å tatuera in.
Så de får vänta tills hon heter Jenna eller Maja!
Har iallfall bestämt idag att hennes stavning ska vara med J inte Y!
Måste ändra massa me myndigheterna eller var man nu ändrar För nu heter hon ju maya med Y bara för de va sån stress å få in papperna, hon e ju iof döpt till Maya åxo, men ändå!

Fast ja kanske ska tatuera in Thule istället, hmm får se, eller så gör ja ett band runt armen, fast mina armar e ju så feta nu, så åhhhh! ja vet inte :S haha

Ska även beställa en tid för hårförlängning :D
Fast de blir längre fram då ja har slutat amma å så, nu känner jag mej ändå allmänt ofräsch hela tiden så då gör inte långhåre nån skillnad.

Massa Plääns! hehe :)

Annars har dagen bara gått åt till att vara me lillsnuttan å vovvarna :P

Å ikväll blire till å kolla på teve, har massa bilder på mobilen åxo som ja ska lägga in då brother har fixat min dator :)

Nu ska jag ut på hundpromenad!
Sen blire Gomiddag å Tevetittande å lek resten av kvällen!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag vill oxå tattuera mej, Evinas namn ska jag göra, men vet inte vart bara =P ska vi fara samtidigt? :D

2009-01-30 @ 19:37:13
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0