WOW!

Vilket BRA program!
Längtar redan till nästa TISDAG!
ooooooooooh!
Ja ÄÄÄLSKAR såna där program, vill se ett sånt minst en gång om dagen :P
hihi...

Men ja vet inte om hon valde ut så mycke bra killar, vem av dom där kan de hålla me lixåm?!
njaa...men 19 åringen va HET!
AV rang!! ;)

Ingen middag blev de idag heller, de hinner man inte me när man e borta hela dagen å har två hundar å komma hem till, så de får bli kvälls nudlar nu istället , de funkar de me, magen måste ju fyllas me nåt :P
Va lite man hinner äta då man e uppe me tuppen, lunchbuffé å nu nudlar de e allt jag har ätit idag, förutom godis å chips å sånt dårå :p

Trött som en gnu e jag, så nu ska jag slänga i mej nudlarna sen knalla ut me vovvarna å sen ska jag sova, kanske snabbsitta vid datorn lite om ja orkar ;o)

Puss HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0