Trodde jag...Hur kunde jag tro?

Nu sitter min lilla pluttunge här bredvid igen, KLARVAKEN!
Hade just gjort klart purén och satt mej här för att snabbkolla internet lite för att sen göra mej nattklar å gå i säng, men så blev de inte riktigt...
Hon vaknade nyss, GALLSKREK och vägrar somna om och vägrar sluta skrika!
Så ja plockade upp hon, jaa jag vet ja borde försöka lite längre, men jag är jättetrött ikväll å har ont i magen å orkade inte :(
Så nu får de bli som alltid, ja får lägga mej med henne å vänta in tills hon somnar med massa skrik å bråk.

Faktiskt så gör de inte så mycke, ja e van nu!
Känns bara overkligt dom få gånger då de inte blir så som jag e van å då hon sover så ja tillochmed som idag saknade henne å nästan hade lust å väcka upp hon.

Nee nu kan jag inte sitta här mera nu måste jag umgås med min lilla tjej å göra mej nattklar så ja kan gå å lägga mej me hon ;)
ÄLSKAR MIN GULLIGA LILLTJEJ!
Trots att hon e lite besvärlig så e hon ändå de BÄSTA SOM FINNS!

Gonatt från mej å lillan ;o)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0