Trallallallalaaaa...

Har nyss kommit in från sista promenaden me hundarna, fortfarande svinit kallt, å ja hostar som en dåre.
Har ätit ipren å alvedon så ja hoppas de blir bättre så ja kan åka på middan på söndag!

Har mina nya lurar då ja e ute å går å lyssnar på musik som aldrig förr, Wy clef jean idag (eller hur han nu stavar sitt namn)
Ja undrar hur de låter då ja blir halvt döv då ja har propparna i öronen full volym å sjunger ut i högan sky!
Tänkte först ba : shit ja kanske ska sjunga inombords, men de e inte lika härligt.
Men tänk om nån hör mej tänkte jag sen, jaha och! De e ju inte mitt problem egentligen, å dom får väl tycka precis va dom vill om de, å äre nån som säger nåt så hör ja de ändå inte :P hahahahaha

Saknar Johanna å Evina, tänkte massor på promenaden, ja har så himla lite tid över nuförtiden till att träffa folk å hitta på saker, å de e inge kul!
Saknar å Saknar å Saknar :(
Men snart så kommer de nog bli bättre, både i mitt förhållande å med tid över, herregud livet e ju inte slut än, som en låt ja lyssnade på då ja va ute förutom wy cliff dårå, REMEMBER WHEN 30 SEEMES SO OLD, NOW LOOKING BACK....30 e inge gammalt å de e inte i hela världen om man inte träffas på en månad eller två, man har ju fleeera år kvar att leva å umgås å jaa allt va man nu vill :)

Känner ett lugn i kroppen idag som ja inte har känt på länge!
Vill ha en fin design på min blogg!
Vill åxo ha tid att skriva oftare!
Men samma me de, de kommer när de kommer , om ett halvår kanske ja har värsta flächiga bloggen å lägger ut bilder så de sprakar om de ;)

Måste iallfall köpa en ny mobiltelefon :( suck!
Då blir de fattigt i kassan sen, men min sladd mellan dator och telefon fungerar inte, å ja har slut på batterier i min telfon hela tiden för ja måste va å rucka på den för att den ska fungera :S LESS!
Alltid äre nåt tekniskt som inte fungerar!
*Grrrrr*

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0