Topphumör!

Jag är på ett stråålande humör idag!
Det är nog vädret som har gjort de ;)

Har nyss varit ute på långpromenad igen, me vovvarna å lillan fick bli buren ;o)
Hon kollar på allt å e så himla intresserad av bilarna som kör förbi, hundarna kollar hon in hela tiden å "pratar" me dom, gatlysen m m Allt e intressant!
Å de verkligen lyser i ögonen på henne när hon få va me ute utan å åka vagn, men hon e ganska tung å bära, ja får svinont i ryggen :S

Nu ska hon inte få följa me på nån fler promenad idag ;)
Nu blire bara lek å mys inne + ett bad senare ikväll ;o)

Har inte ätit skräpmat på evigheter, å ja märker då ingen skillnad viktmässigt över de.
Mår bara betydligt bättre utan, har inget sug efter de heller, men idag ska jag äta skräp för ja orkar inte laga nåt!

Längtar galet mycke tills "Den rätta för Rosing" börjar åxo 24 februari eller vare nu va ;)
De e ett ÄKTA Sandra program, så ja hoppas de kommer vara som jag förväntar mej att de ska va!

Nee nu ska jag gå å fixa å dona å leka lite me plutten tills hon blir trött å vill sova en stund så ja får ännu mera gjort ;o)

Hon har blivit så stor nu min lillatjej!
Idag när hon satt å åt höll hon flaskan själv å drack ur den, helt utan att ja hjälpte till ;) STOLT!
Hon har åxo börjat säga "nene" när hon inte vill något eller tycker något e drygt ;) SÖÖÖÖÖTNOSEN MIN!
*ÄLSKAR*

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0