Tjingeling! :)

Då har alla låtarna sjungits klart dårå :P
Mjaa rätt så bra ändå, eller jaa de va ju ingen som va JÄTTEbra :( besviken!
Men några va ju ganska bra iallfall ;)
Hade hoppats på att contrey låten skulle va bra, ja älskar contrey! :D
De e skön musik som gör att man blir glad!

Ja hoppas nog att antingen Måns, Jennifer Brown eller hmm sen kommer jag inte ihåg vilka mer som va bra, joo lili å susi, nån av dom tre hoppas jag går vidare!
Amy Diamond gillar jag inte, hon låter som en nio årig liten tjej.
Markoolio e ingen Melodifestivalen människa.
Hårdrockarna va nån B kopia på The Poodles

Min lilla gnutt har precis somnat, men hon vaknar nog snart igen för att vara vaken tills de e natt!
Fattar inte att hon har orkat va vaken nästan 9 timmar utan sömn mellan :P Men de orkar hon ;)

Längtar redan tills nästa delfinal av melodifestivalen! ;)
Hoppas de kommer nån låt som man bara kan känna, åhhh, vilken underbar låt! Den ÄLSKAR jag! :)
haha...

På återseende!

Puss Hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0