Tisdag ;)

Dagen började med att jag vaknade upp trött som alltid, klev ur sängen som vanligt stod håret åt alla håll, hade på mej ett kort snävt alldelens för litet linne och trosorna som är alldelens för små hade jag (som me så mycke annat) satt på mej utåin :S :( haha..Minns då ja for till barnmorskan med byxorna ut å in...så hemskt!
Hur som hellst, vem bryr sej tänkte jag, ja skulle ju bara på toa sen gå å lägga mej igen, nehe!
Då sitter Roberto Mattias kompis i köket där ja kommer upp *paniiiiiiiiiiiik*

Snabbade mej in på toan, stängde inte dörren som vanligt, men kunde inte kissa, de va omöjligt!
Några minuter senare går han förbi utanför toadörren där jag sitter å kissar, trevligt! sååå hemskt!
Just efter kom mattias å stängde in mej, å ja kunde direkt kissa! *ahhhh*

Sen har jag ätit taco rester från igår!
Varit ute me hundarna å lillan i de härliga vädret!
Städat undan efter den vuxna framdragaren!
Lekt, Matat, Bytt blöja m m

Hon fick Katrinplommonpure idag å hon älskade de! De godaste hittills tror jag ;) hihi

Nu ska jag sätta igång me mina veckouppgifter som ja måste få gjort, ska bara leka lite först :P

Längtar tills unga mödrar börjar ikväll, ska bli spännande å se va Simons tjej nummer 2 får för liten knatte ;)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0