Snabbinlägg :P

Nu har det blivit jobbigt att hinna me bloggen känner jag :o)
Hinner inte me annat än mina hemuppgifter.
Hundar Barn och Hemmasysslor, sen vill man ju få lite tid till sej själv åxo, färga håret eller duscha eller kolla internet m m Då kommer bloggen i sista hand!

Samtidigt så äre ju såå himla kul å blogga å spec om man har bloggen flera år, så kan man titta tillbaka å minnas.
-Min lilla har börjat få mat mindre sällan.
-Hon e fruktansvärt dryg nattetid just nu.
-Hon vill verkligen inte ligga ner i vagnen på alla promenader nu utan sitta upp.
-Hon har börjat upptäcka å förstå så himla mycke!
-Hon byter leksaker från hand till hand, känner igen ord och sånger m m
-Hon e fortfarande för kort för gåstolen
-Byta blöja å ligga på skötbordet e de tråkigaste hon vet
-Skrattar som aldrig förr när man leker med henne
-Hatar att sitta babysitter, ormar sej ur!
-Äter jättebra å allt man ger henne gapar hon bara mer efter

De va lite om min lilla tjej just nu!
Har tänkt ta itu me mej själv nu, ge mej lite mer tid så ja kan känna mej pigg å fräsch å försöka börja me hemmaträningen igen som har legat på is senaste tiden då de känns som att tiden inte räcker till!

På fredag fyller min lillebror 24 år! :D :D
Så imorrn blire att åka in på stan å handla present till honom ;)

Skriver mer sen om jag får tid ;o)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, men en dag kan du nog ta dej upp kl.11.. sen får du sova hur länge du vill tills nästa torsdag. saknar att ha dej där =P kramar

2009-02-04 @ 22:00:55
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0