Självklart...

..Ska de va fint väder av raaaaaang när jag har min mens!
Första dagen åxo, då de e som värst :S
Ja vill gå å grilla, eller gå ut me pulkan me johanna eller gå en långpromenad me hundarna :(
Men inte när jag har så här ont i magen...
Nee jag får beskåda de fina vädret innifrån lägenheten idag, för jag kommer bara att ligga, sitta eller sitta på toan hela dagen :S SUCK!
Idag hade de mer än gärna fått vara snöstorm å minus 18 grader kallt! haha

Kan inte sova då ja har mens heller, behöver upp på toa stup i kvarten... har suttit vaken ett bra tag nu, men ja tänker skicka ut mattias me hundarna, ja varken vill eller orkar gå ut idag!
Eller joo vill vill jag men min kropp vill inte!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0