Proppmätt!

Har nyss ätit en stor portion Spagetti och Köttfärssås ;) Gott!

Har varit ute å åkt bil me min brorsa en sväng :P Vi va åxo å gick me hundarna nere vid vattnet ;)

Det är bitande kyla ute, fryser ihjäl!

Har inte hunnit sätta igång me nåt här hemma än.

Kollade på unga mödrar, söt liten kille hon fick, å förlossningen verkade ju ha gått bra, vilken skillnad de verkar bli med bedövning ;) Kanske borde köra på de nästa gång, slippa den där onda smärtan ;o)

Nee nu ska jag mata min lilltjej sen SKA jag få nånting gjort!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

hej söt! Gud vad kul, visste inte heller att du bloggade! :D Så underbart och kunna följa bloggar, då hänger man med lite bättre eftersom man dessvärre aldrig har tid att ses, det suger! :( Har läst nästan alla dina inlägg nu, du skriver jue flera gånger om dagen, men det var kul att läsa :D Och se bilder på lilltjejen! Så söt, lika go som mamsen sin :) Hoppas allt är bra med er! Puss

2009-02-10 @ 19:51:59
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0