Ont i magen :(

Jag har ont i magen idag :( AV RANG!

*Min lillebror har varit här idag å umgåtts me mej å pippi å vovvarna ;)
*Jag har även promenerat å promenerat massa idag som varje dag
*Lillplutten fick motot/potatis till första mål å gröt till andra mål idag me pureer såklart å nåt att dricka! GOTTA
*Har även fått gjort massor här hemma, städat å gjort allt utom golv som ja tänkte göra imorrn

Nu håller ja på göra nästa veckas måltider som kommer att bestå av palsternacka och potatis + att hon ska få testa den nya äppelgröten (eftersom att konsum här i holmsund är SÄMST och aldrig köper in hennes 4 månaders majsgröt) GRRRR! har väntat i över en vecka nu men dom vägrar köpa in de :(

Men de blir kul å testa nå nytt ;)

Lillgumman min sov ute idag i över två timmar *Sköööönt*
Å kors i taket, hon har somnat nu ;) ;) Jippiiie! GLAD Å STOLT MAMMA!
Hon fick prova lite välling å hon gillade de å hon behövde inte sövas me tutte å katt eller skrika sej till sömns eller nåt utan hon drack åsså sen mata jag hon efter de åsså sen så sov hon!
Kunde tillome lyfta hon från storsängen till hennes säng UTAN skrik! Har aldrig hänt innan ;)
Å ja sitter här å hon sover, har aldrig heller hänt innan förutom klockan typ 3 på natten ;)
VILKEN LYCKA!

Nee nu ska jag gå å mixa ihop de som kokar på spisen å göra klart å frysa in de, sen ska jag snabbkolla runt i lite bloggar å på internet sen ska jag gå å lägga mej innan hon vaknar upp igen, vilket kan hända vilken sekund som hellst så de gäller till att jag snabbar på ;o)
Känner mej faktiskt trött å har ont i magen så de ska bli skönt å få sova å somna utan att va helt utmattad å slut i huvet!

Har nog aldrig kännt denna lycka som jag känner nu, hon har aldrig somnat utan skrik! ;o)

Sov gott allihopa!

Puss från en LYCKLIG Sandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0