Massvis me frågor å svar! ;)

Hittade Min Gamle Vän och Granne i Örebro här i Blogglivet och Kopierade denna texten på hennes sida och tänkte sätta mej å svara på dessa frågor innan jag sätter igång här hemma, Latmask som jag är å drar hellst ut på de tills ja inte hinner eller orkar :P haha

1. Hur gammal är du om fem år?

34

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min Familj ;o)


3. Hur lång är du?

165 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Minns inte va den hette ;oP


5. Vem ringde du senast?

Lillebror


6. Vem ringde dig senast?

Lillebror


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

 Mattias : Nä...De här kommer ta tid...Suck


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Skicka sms ;) De e ju gratis åsså gåre snabbt å slänga iväg ett sms bara ;o)


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda


10. När såg du senast din mamma?

Två dagar sen ;)


11. Vilken ögonfärg har du?

Gröna ;)

12. När vaknade du i dag?

Vid 12 tiden ;)


13. Vilken är din favoritjulsång?

Stjärnorna faller i natten nu, trallallaaaaa :P


14. Vilken är din favoritplats?

I närheten av nån som gör mej glad och trygg och där jag känner mej älskad å omtyckt!


15. Vilken plats föredrar du minst?

Bland folk som inte tycker om mej, eller stora folksamlingar, buss m m


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag hoppas att jag har Hus, är Gift, Har flera barn, Massa djur m m ;)


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Oj, allt möjligt! Ja såg grejjer på tapeterna som rörde sej å monster överallt, ush ja va livrädd för mörker då ja va liten :(


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Att jag fes i bilen på väg från godishuset å markus sa att de luktade koskit! hahaa


19. Hur stor är din säng?

180 ;)


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar såklart :D


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med trosor och linne ;)


22. Hur många kuddar har du i sängen?

Oj 10-15 stycken kanske ;)


23. Hur många landskap har du bott i?

2 tror jag ;o)


24. Vilka städer har du bott i?

Örebro, Umeå och kortare period i Sthlm men de räknas inte ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor ;)


26. Är du social?

Nee faktiskt inte ;)


27. Vilken är din favoritglass?

Jag gillar inte glass så värst mycke ;o) Men Dumleglassen e god ;o)


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Äter sällan efterrätt, men de e nog kanske jordgubbar å grädde eller nåt :P


29. Tycker du om kinamat?

Ja sådär ;) Har nylärt mej att äta de ;)


30. Tycker du om kaffe?

Nej men USH!


31. Vad dricker du till frukost?

Cola ;)


32. Sover du på någon särskild sida?

Ja på sida, men jag vänder mej fram å tebax hela natten ;) Kan inte sova på mage eller rygg iallfall!


33. Kan du spela poker?

Jaa faktiskt e jag ganska så bra på de ;)


34. Tycker du om att mysa/kela?

Jaa de e klart ;)

35. Är du en beroendemänniska?

Jaa :(

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Jaa Rickard Berggren ;)


37. Vill du ha barn?

Har redan ett men vill gärna ha flera! :D


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet såklart, pinkbassänger e inge fräscht!


41. Vad spenderar du helst pengar på?

På allt till lillan/hundarna/mattias, till alla utom mej själv!


42. Äger du dyrbara smycken?

Nee


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Prison break, Unga mödrar, Efterlyst m m


44. Kan du rulla med tungan?

Nee


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Hahaha, Ja tror de är Johanna!


46. Sover du med gosedjur?

Ibland ;)


47. Vad har du för ringsignal?

Fields of gold!


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nee, allt mamma hade sparat brann upp å blev rökskadat! När de brann i vårat förråd.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En leksak, Colaburk, barnvagnen, soffkuddarna m m ;)


50. Flirtar du mycket?

Nee inte de ;)


51. Kan du byta olja på bilen?

Nee verkligen inte ;) haha


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej jag har ju inget körkort ;)


53. Vilken var den senaste boken du läste?

Jag läser inte böcker!


54. Läser du dagstidningen?

Jaa på internet ;)


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Jaa Hänt Extra och Se och Hör! ÄLSKAR Skvallerblaskor ;)


56. Dansar du i bilen?

Jaa de gör jag ;) Ja både sjunger å dansar med överkroppen, även ben ibland ;o)


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Nya Rock kanalen som jag äälskar!


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

De minns jag inte, handlarlapp kanske :P

59. När var du i kyrkan senast?

När min lilla tjej döptes ;)


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Åhh, va hette hon nu igen. Nee jag kommer inte ihåg! En underbar tant iallfall ;o)


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

De e nog bara en helg eller nåt :P

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

De va nog min brorsa som va här å hjälpte mej me allt då mattias va i sthlm! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Oh Sandy! Det va inte igår!

2009-02-10 @ 18:39:08
URL: http://piixelslyna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0