Jag är latast i stan ;)

Lilleplutt e vaken som alltid!
Hon har kvällsbadat me sin pappa :P
Älskar när hon e nybadad!

Hon somnade vid 21-21.30 å vaknade 22 å va klarvaken :) Busfrö´t!
Men nu kommer hon nog kunna somna snart ;)

Ja hoppas jag kan ta mej iväg till stan imorrn, behöver verkligen de, hundarna börjar få slut på hundmat :(

Min brorsa igårnatt i telefonen (i fyllan)
Markus- När fan ska du ta å banta ner dej så du kommer i nå kläder å kan följa me ut på krogen då?!

HAHAHAHA...Småbröderna alltså :P

Så fet e jag faktiskt inte även om jag inte e smalast i stan, men jag står stilla på 65 kilo, vågen vägrar röra sej neråt!
Ska göra nå race snart :P haha ;)
Diet race :)
Ja e för lat å äter för mycke....de e därför den står stilla :S Suck!

Jaja nu ska jag åxo gå å ta mej ett bad, Ahhhh! *Älskar att bada men hinner sällan me de, hör alltid bara massa skrik utanför, så ja får ingen badro åsså mattias som ropar, e du klaaar snart? Ja tror hon e hungrig etc.*

Njasi Njasi nu ids ja int sitta här nå mer ;)
Eller joo egentligen så ids ja men jag har slut på skrivande!

Gonatt, Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0