HELT UNDERBAR DAG IDAG!! ;)

Vaknade med TUPPEN!! ;)
Åkte in till stan vid halv elva :)
Va först å knallade omkring på sjukhuset me lillan ett tag :P
Sen åkte vi ner till Markus ja å hon medans mattias gick på möte ;)
Pappa (JennaMajas morfar) kom förbi hos lillebror åxo! ;)
Va bara där ett kort tag, sen gick ja ner på stan igen å mötte upp Mattias..

Sen så gick vi iväg på gamla cafe creme (Kina restaurangen) å åt lunch buffé *MUMS*
Lillan va superdukti, satt i egen stol hela måltiden å pratade å vrålade å lekte å hade sej ;) :P

Sen träffade jag BÄSTA Emma utanför ;)
Stod å surra en ganska lång stund, vi testade Jenna i hennes sittvagn, funkade SUPER!
Sen pratade vi på om allt möjligt bara :D
Men lilla JennaMaja blev sjävlklart ledsen mitt i alltihopa, å började skrika, så de va ba å packa ner hon i vagnen å gå iväg mot stan, hon skrek sej hela vägen ända bort till busshållsplatsen :S
*Hon va nog trött, eller hade ont i magen* ?!

Sen va vi å handla massa gotta på Nanna å sen åkte vi bussen hem! =)
Har nyss kommit hem :P Å ja har haft en helt UNDERBAR dag idag!
Vill åka å hälsa på Emma å Wille inom kort kort!! SAKNAR! ;)
Å dessutom vill ja ha samma vagn som hon har åxo, vilket vrålåk!!

Imorrn ska jag in till stan igen ;) Tidigt Tidigt å hitta på massa qlit! =)

Nee nu ska jag mata lill prinsessan min å sen ska jag nog ta mej nå gott *Sugen*
Åsså ska jag bara sitta å invänta reprisen på DEN RÄTTA FÖR ROSING! ;)

PS. Lilla Jenna Maja Springer fort fort i sin gåbil/stol nu ;) She loves it!! =o) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0