Här sitter vi ;)

Jag och min lilla gaphals :P
Vildare än vildast ;)

Idag har hon vänt sej från rygg till mage åxo!
Hon blir inte nöjd då ja sitter å skriver å vill knappa på alla tangenter själv, lever om så hela holmsund hör å gör dom mest lustiga ljud man bara kan tänka sej ;) hahahaha

Åh gud, ja kan inte tänka då ja sitter här med henne, hmm =)
Snöoväder ute, huvva!
Inte så kallt, men drygt me all virvlande snö ;o) Inte sådär mysigt virvlande utan mer argt virvlande ;)

Åt nå fläskfile som inte alls blev nå god idag!
Å nu e jag godis sugen men de finns ingenting hemma :( Har sökt igenom varenda skåp :P haha

Nee jag har ingenting å skriva, eller joo massor men jag kan inte koncentrera mej ;)

Tack för alla fina ord Carina, U make me Strong!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0