Guuud vilket härligt väder!!

Underbart väder idag!
Vaknade på ett strålande humör ;)
Idag skulle man ha bott i hus ute på landet å varit ute hela dagen, de e kallt men i solen äre varmt å man blir lycklig av sånt här "friluftsdagsväder" ;O)

Har varit ute på en lååång promenad me hundarna och barnvagn *SuperSkönt*
Sen har jag kollat lite på filmen pittbullterrier, den verkar hur bra som hellst ;)
Lillan sover i vagnen ute på uteplatsen!

Typiskt att pappa håller på å bygga om hela stugan, annars hade de varit så skönt å få åka dit å bo!
Hundarna kan va lösa dygnet runt å man e ute mest hela dagarna ;o)
De e livet de!
Hatar att bo i lägenhet, ja trivs inte alls!
E ingen lägenhetsmänniska överhuvudtaget känner jag, å snart äre vår å sommar då vill ja va ute hela dagarna, men var ska man vara ute då man bo i lägenhet? Sitta på balkongen å uggla eller gå ut i nån park eller lekplats eller nåt å sitta? Nee då vill ja ha en stor gård där ja kan hålla till ;)

Nee nu ska jag fortsätta grejja här hemma å snart så ska jag ta en till promenad i daxljuset, ska bara vänta på att min lilla primadonna ska vakna upp å få äta lite morot/potatispure m tillbehör! :D

Ha en Superhärlig dag allihopa!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0