Fortfarande inte tid...

....Att sitta här ;)
Eftersom lillan e i full gång ;)
Har fått gjort svinmycke här hemma idag + att vi har varit inne i stan ;o)
Men lille plutt har inte sovit mer än max 20 minuter kanske :S
Drygaste vakentjejen i världen, haha men åxo SÖTASTE!
Hon sov inte ens i bilen på väg till eller från stan, hon har däremot varit fruktansvärt dryg och kolikskrikig idag, okontaktbar många gånger, helt underbar andra!

Nu når hon äntligen ner me benen i gåstolen, så nu kan den användas lite då å då, SKÖÖÖÖNT!
Hon tutar å drar i alla spakar å trycker på alla knappar å tycker de e så himla kul å va i samma höjd som hundarna ;)
haha

Jag har fått MENS idag åxo! SATAN säger jag bara, ja hatar de!!!
Nu kommer jag va orkeslös HELT orkeslös i ett par dagar framöver :S
Ush, ja vill inte göra nåt då jag har mens, jag har extremt ont i magen, hade ont innan ja fick barn, men inte såhär ont :(
Har blivit 1000 gånger värre efter!
Blir på ett satans humör å har inte lust till nåt!
Vill knappt gå upp från sängen :S

Jaja nog om de...Har iallafall haft en underbar dag till för ungefär en timme sen då ja gick på toan å märkte att ja hade fått den, har känt på mej att den e på väg :S SUCK!

Nee nu måste jag ta hand om min lillgumma som ligger bredvid mej å sparkar på mej å låter "da da da da" å brummar me munnen å allt va hon försöker me för att jag ska se henne å inte sitta här ;)
haha

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0