EMD!!!!!!

De här va bästa delfinalen hittills ;)
Överlägset!!
EMD, dom skulle nog kunna vinna för sverige!
Molly, mjaa mjoo rätt så bra faktiskt, en underbar låt vare ;)
Låt 2 va ju åxo helt underbar, samtidigt som ja tänkte att den va underbar så sa precis mattias men helvete så hemsk låt, va fan äre här :P hahaha
Den va ju huuur bra som hellst sa jag då direkt efter, allt som e annorlunda de tycker jag om!

Ja gillar å va mej själv å inte vara som alla andra!! =)

Vi åt nå nytt ikväll, fläskfile i nån god vitlökssås med pasta :P
Smaka rätt bra faktiskt ;)
Men inte godare än me pommes å bea :o)

Har inte vela ta ut hundarna idag, för vädret e bedrövligt!
Men sista promenaden tänkte jag iallfall ta ;) Skönt å röra på fläsket lite!

Annars så har ja bara städat, städat, städat, vikt in tvätt, putsat å grejjat på idag/kväll!
+ lekt en massa som alltid!

Nu äre bara golv kvar, men de får bli efter Melodifestivalen e slut, åsså sen ska jag bädda rent å ta mej ett långbad  åsså måste ja göra ny pure, den går åt fort som attans alltså, nästa vecka blire morots/potatispuren igen, den gillar hon bäst=)

Puss å Puss å Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0