De luktar död!

Här hemma idag, både lillan pruttar så man nästan spyr åsså hundarna vägrar skita dom har inte bajsat sen morgonpromenaden, å släpper pruttar som luktar och sprider sej i hela lägenheten :( USH!

Ja som inte tål pruttlukt heller, tror ja har spytt åt alla mina pojkvänners pruttar :(
Å de e inte kul!
Kommer ihåg en gång då vi va i Bulgarien ja å en kille, han fes så pass mycke inne på hotellrumme så ja fick ligga å spy i flera timmar, tillslut låste ja ut han på balkongen å sa att han fick stanna där tills han lovade att aldrig mer prutta i min närhet :D De höll han åxo under hela förhållandet!

En annan skulle göra ett grepp på mej å då hamnade ja av nån konstig anledning me mitt ansikte under hans rumpa, han fes å de började lukta å ja började spy :(

Min brorsa har pruttat så mycke så hans behöver inte lukta längre, ja behöver bara höra dom så spyr jag.... :(

Mamma fes en gång i bilen på väg till en hästtävling i vännäs, då vare ba hon stanna bilen så ja fick spy ut genom dörren

Kusar spyr jag åxo åt!
Å Spott tycker jag e äckligt!
Å blod de spyr jag åt av rang, kommer ihåg i fjällen då vurpa jag å sofia i en sån vagn man åker i bakom skotern, kälke åsså skrapade sofia upp massa i ansiktet, å ja spydde!

Fast de lustiga e att allt jag spyr åt e ja bra på å göra själv åxo, spottar jämt, pruttar så fort ja behöver de, petar kusar och klöser sönder sår å grejjer så de kommer blod ;) hihi..Bra lustigt!

De där va lite onödig information bara ;o)


Kommentarer
Postat av: Janna

HAHA! stackare, tur att jag inte har det så, jag får däremot ångest när jag spyr, riktig jälva ångest! Usch, det är inte lätt alla gånger.

2009-02-07 @ 16:17:28
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0