Chi fick jag!

Ja trodde jag skulle kunna få laga mat å grejjer å att gnutten ville och behövde sova efter en heldag ute, men nej nej, hon vill inte sova!
Hon ligger här bredvid mej nu, eftersom jag har lekt å burit klart nu å sitter här å väntar ut hon :P
De e så skönt att äntligen kunna ha henne liggande bredvid mej fast ja sitter på datorn, de gick inte förut ju!
*lovely*
Nu underhåller hon sej själv me leksaker, hålla i fötterna, "prata" ropa på hundarna, sprattla, kolla på händerna, slita i nallarna, låta som en tiger, prutta me munnen m m ;) hahahaha :D

Jag är hungrig!
7 timmar har hon varit vaken nu, förutom en liten sovstund på ca 15 minuter i vagnen på väg hem :S gaaahh!!

Hon har spytt två gånger idag åxo, bara för att jag inte har hållt reda på hur mycke hon ha ätit eller när menar jag...så ja har väl övermata hon :S eller spytt å spytt, hon spottar ut typ en halv tesked!
Hon spyr ALDRIG min lilla flicka!
Eller ytterst sällan, hon har väl spytt mer än 1 matsked max 2-3 gånger sen hon föddes :D

Förresten så fick ja mail på facebook av en gammal kompis till mej som har fått barn å bor i sthlm nu!
Kul å höra av henne, vi va me varann rätt mycke då vi va yngre, hängde på galaxen, spelade sega mega drive i coca cola bussen, anordnade kaninhopptävlingar m m + att hon hade sin häst i mitt stall! :D

Nu e hon fotomodell, eller va innan hon fick barnet iallfall, vet inte om hon jobbar som de mera, hon e gravid me nummer 2 nu skrev hon :P Hennes pappa äger Mias grill åxo, så gå dit å sponsra han om ni e på stan å blir hungriga :P haha.

Hur som hellst så vill jag iallfall planera in en sthlms resa nu snart ;)
Å hälsa på syrran å robert å max å mattias brorsa robin å sofia å hennes lilla kille mfl.
Måste styra upp å planera in en resa nu jättesnart! :D :D

Nu känner jag att lilla Jenna Maja har skiti ner sej, så nu ska jag gå å byta blöja, sen skaaa jag få henne att somna en stund, wish me luck! kommer aldrig att gå :S
haha

Vet inte va ja skriver nu, har tankarna hos lillan så de e bäst jag går nu, japp nu börjar hon skrika åxo!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0