Boven i Dramat!

Jag tror jag har hittat boven i dramat, GRÖTEN!

Jag har nu börjat ändra lite med måltider och sånt, nu får hon ingen gröt till kvällsmål mera ;o)
Och de har ändrat sovtiderna drastiskt!
Hon kan somna mycke tidigare å hon har inte alls lika ont i magen nattetid heller, visst vaknar hon fortfarande flera gånger men inte å skriker hysteriskt varje gång ;)
Antingen så äre Gröten, eller så har jag haft några turdagar! :)
Vi hoppas ju såklart på gröten ;)

Så nu blire Gröt till frulle/lunch och Annat till middag/kvällsmål *Superduper*

Helg, i helgen blire STORSTÄD!
Kanske börja rensa i förråd åxo, känns bara så drygt att man skjuter upp de hela tiden :)
Men de måste ju bli gjort nån gång, så lika bra å börja nu!

Nästa vecka skulle jag vilja säga att jag vill få gjort massa saker, men de vågar jag inte lova, de återstår helt enkelt att se hur lilla Jenna Maja sover och hur jag mår :D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0