Alla <3 Dag!

Har haft en heeeelt underbar dag ;o)

Jag å Mattias å Hundarna å Lilla Jenna Maja har varit ute ända tills efter solen gick ner ;)
Vi gick ut vid 12 tiden sen gick vi hem vid halv fem ;)

De va Huuuuur Mysiiiigt som hellst, KANON Väder, SVINGOTT med Korv å Pinnbröd å RIKTIGT RIKTIGT härligt å vara ute i fleeera timmar, ja älskar att vara utomhus å hitta på saker, hatar att sitta inne i en lägenhet å ruttna bort.
Behövde inte ens jacka idag, satt å njöt i solbriller å tröja bara ;) *Ahhhh*

Hundarna har njutit av att få vara ute i flera timmar ;)
De har även vi andra åxo!
Lilla JennaMaja va vaken HELA tiden ;)
Å e vaken fortfarande, hon sov en stund i vagnen på väg hem bara :P

Igårkväll klippte jag lugg :P hihi, kanske lägger ut en bild framöver på luggen min :P

Nu har jag lagt köttet i marinad å vi håller samtidigt på att tvätta :)

Sen blire gomiddag å Melodifestival, de e många bra me ikväll å jag har höga förväntningar på att de blir mycke bra musik att digga till ;) hehe

Nu har jag varken ork eller lust till att sitta här mera ;o)

HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DÁ!!!!!

Puss å Kram från mej å JennaMaja å Hundarna ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh fan va härligt med en hel dag ute. våran dag på stan blev lite kaos artad :P haha

2009-02-14 @ 19:02:16
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0