LuciaFirande på Dagis!

Har inte haft ork eller lust eller tid eller nåt till att skriva på ett tag!

Men nu ska jag skriva lite innan jag ska sätta igång å städa å fixa å greja här hemma, sen blire LUCIAFIRANDE på dagis! *Ska bli sååå mysigt o kul* Fast känner jag lilla Maja rätt så efter hon har varit där en hel dag och får syn på mej så lär hon inte vilja stanna kvar i nå lucia tåg, utan komma till maaaamma! :-P hihi <3


LITE TOMTEBILDER PÅ VÄRLDENS SÖTASTE LILLA TJEJ!!!<3

Ska ladda batterierna i kameran och ta me den o fota en massa idag!!
Majas söta dagiskompisar men mest Maja såklart!! :-D

Som Maja pratar alltså, helt sjukt är det, hon härmar nästan allt jag säger, hon pekar och säger att det "NÖAR" när det snöar ute..Hon pekar på alla tomtar å säger TOMTE hon säger bajs, hon säger kissa hon säger guld hon säger sin dagisfrökens namn KATTIS, hon säger DAGIS hon säger TUVA (Hennes kompis på dagis) de hade hon lärt sig i fredags då ja kom dit å hämtade henne, hon har sagt Tuva hela dagen sa dom :P hihi..=D SÖÖÖT Å DUKTIG ÄR HON!
Sen säger hon en massa massa mer, vovve o mamma o pappa o mormor o gaffel o jaa o nee o "odis" godis o bil när hon ser en il å buss när hon ser en buss o jaa hon pratar en massa!! :D

Ne nu springer klockan iväg så jag ska skynda mej å göra klart allt jag måste få gjort här hemma, har flyttat runt å ändrat en massa saker!!
Men måste söka en ny lägenhet snart så lite trist känns de ju att göra iordning allt för att sen flytta, men den här hyran e för dyr för mej ensam 6500 kr + el på ca 1500 kr nästan 8000 i hyra ensam! De funkar ju inte + internet m m

På återseende när jag skriver nästa gång, ska försöka bättra mej!!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sara

Guud vilken fin liten tomtenissa :) Superfina bilder!

2009-12-14 @ 19:49:40
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0