Värsta dagen någonsin!

Min lilla älskling är sjukare än hon någonsin varit sen hon föddes :(
Hon sov 10 minuter idag, det är allt hon har sovit, hon kan inte sova för hon e hel tät i näsan :(
Hon har lite feber, hosta, nyser och snorar som aldrig förr :-(
Hon är ständigt ledsen & eftersom hennes pappa inte behagade komma å vara inne med henne på hundpromenaderna så har hon tvingats följa med ut, tårarna har runnit på henne av förkylningen å hon har sett helt försörd ut..Blev korta promenader idag...Men så onödigt att hon ska behöva vara ute när hon e såhär dålig :(
LILLSTACKARN!
Men men, han tänker bara på sej själv, de e de enda som e viktigt i hans värld!
Suck!...Idag hade jag verkligen behövt hjälp... :(
Min kropp har strejkat, ryggen, magen, illamående å sen att se henne må så dålig o vara så sjuk gör att allt bara blir ännu värre :-(

Kör 5 minuters metoden nu, gjorde de även på förmiddags sovet i 1½ timme sprang jag fram o tebax sen gav ja upp å tog upp henne :-(
Hon vägrar somna nu åxo, så de lär ju bli en riktigt jobbig natt!

OjOjOj säger jag bara....va gör man om man inte orkar mera??
De kan man inte , man måste orka, de e bara att orka, de blir säkert lite bättre imorgon!
Pappa lät helt chockad när han hörde henne nyss då han ringde :-(


På väg ut på hundpromenad idag :-( Älskade lilla gumman min...

Nee nu måste jag köra en 2 minuters metod eller nåt, här klarar jag inte av att sitta iallfall, omöjligt att få ro i huvudet eller kunna tänka överhuvudtaget!

BYE!

Kommentarer
Postat av: bengan

du borde ju inte ha hundar som gör ditt barn mer sjuk än nödvändigt när du ska ut med henne

2009-08-31 @ 02:26:20
Postat av: sandra

Svar : Men nu har jag ju hundar & hundar innebär promenader, och tyvärr så blir det så att när man e ensamstående med barnet så måste hon ju följa med ut på alla promenader varje dag, även när hon e sjuk :-(

Jag kan inte välja att inte ha hund/ar för att dom gånger lillan e sjuk inte behöva ta med henne, då försöker jag hellre att någon kan vara här och vara inne med henne ! Tyvärr gick de inte igår...och de kommer säkert komma fler såna gånger! Thats life! Älskar mina hundar älskar mina barn, dom gör mitt liv komplett!

2009-08-31 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0