Bästa dagen har vi haft! :-D

Helt underbar dag har det varit idag...=)
Vi promenerade till Maxi, men ja tog en omväg så de tog mej typ 30 minter att gå dit idag :S hahaha..

Väl där så träffade vi våra bästa J & E , Johanna hade då gjort sej så hiiimla tjusig idag :)
Typiskt att jag inte hade me mej kameran :(
Vi va inne å shoppade lite på olika affärer, jag hade inte tänkt handla nåt alls idag förutom smågrejjerna jag behövde, men Johanna satte ju igång å stor shoppa så då blev ja lite småsugen ja me å handla litegrann iallfall, IMPULSKÖP!
Inte bra...=)

De va ju iallfall detta jag handlade idag, allt utom thules tass :P
Ett linne , en lång tröja, 2 leggings, en halsduk, hårfärg, mockasiner & en pennvässare (Pincetten hittade jag hemma)


Vi åt även på mackidonkan me våra små :P hahahaha...
Sen blev de prommis hem, men med mitt lokalsinne så hamnade jag ju fel :( Så lillebror fick lov å komma å hämta mej, hur kan man inte hitta tillbaka till tomtebo?! De e nog bara jag som kan lyckas me nå sånt :(
Men som tur va kom han iallfall, så blev de raka vägen hem, ut på vovveprommis , lek me lillan å sen va hon skapligt trött så då blev de sängen för hon, medans mamman slängde i 4 maskiner tvätt! :-D SKÖNT! Men åxo drygt!

E helt slut i kroppen, benen å allt..efter idag, som ja har promenerat!
Men jag känner att de här måste vi göra om snart igen, kanske ska vi ta stan nästa gång :-P
Sjukt kul å vara med Johanna & Evina, de e så kul å se Evinas framsteg åxo, eftersom jag vet att inom kort e min lilla dam där hon är nu, hon kan gå, hon kan äta själv å stora bitar m m :D :D
Lugn å snäll hade hon blivit åxo lilla E!

Nee nu måste jag snart gå å hämta tvätten igen!



Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shopping skurk! Nu ska jag nog gå i säng. Är helt slut känner ja.. Sov gott! Kramar

2009-08-21 @ 22:55:29
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Stina

snyggt! vad kostade linne + tröja? fina basplagg :D hur matchar du vita leggins? jag har svårt att matcha det. gillar din blogg:) / Stina

2009-08-22 @ 18:40:01
Postat av: Anonym

Hej Stina! :-D Kul att du läser min blogg, Linnet kostade 99 kr och tröjan 249 kr, jaa faktiskt skitsnygga basplagg =D Oj, jag har faktiskt inte ägt några vita leggins innan, men jag ska se när jag har använt dom va dom passar med, kanske fotar å lägger upp åxo! :D Kram pådig å ha en härlig lördakväll!

2009-08-22 @ 19:38:07
Postat av: Stina

ja det skulle vara kul att se! detsamma kram på dig och din söta tös,hon ser ut att vara ett riktigt charmtroll!måste vara tufft att vara ensamstående,du verkar vara än bra mamma.Får du lite hjälp av pappan?ursäkta nyfikenheten,du kanske vet hur det är när man följer någons blogg så kan man bli så jäkla nyfiken,hihi:)

2009-08-22 @ 20:58:27
Postat av: Anonym

Hej igen! :-D Jaa hon är ett riktigt charmtroll lill tjejen min! :) Ja oj, de går inte att förklara hur jobbigt det är att vara ensamstående :/ De gäller att kämpa sig igenom varje dag, men de e inte bara jobbigt vissa dagar e jobbigare än andra om man säger så :P Ja han hjälper till lite då & då och om jag ber honom så försöker han oftast att komma hit å hjälpa mej :) Så jag har ju tur att han finns i livet å kan ställa upp om de verkligen behövs =D Men han har henne inte varannsn vecka eller helg eller nå sånt, utan jag har henne hela tiden själv =D Ingen fara, va så nyfiken du bara vill ;) de gör inget! Ja svarar så gott ja kan! =D Ha en mysig söndag!

2009-08-23 @ 09:39:23
Postat av: Evelina

snyggt, linnet och tröjan :)

2009-08-23 @ 10:46:27
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0