Vällingtiden är över!

Godmorgon Godmorgon hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i köööööör :P

De blev en riktigt tidig morgon , Maja vaknade vid 06.45 av att jag hostade :S
Hon hade bajs fulla blöjan så de va bara att kliva upp å sen va hon klarvaken, alla morgonbestyr e klara för ett bra tag sen, å de känns inte så inbjudande att gå ut till lekparken när de e såhär blött ute :(
Så vi får hitta på nå skoj hr inne istället :D :D

Testade ge henne välling imorse, men de e likabra jag inser att jag inte kan "försöka" nå mer, VÄLLINGTIDEN ÄR FÖRBI!
Jag testade läsa för henne (Tips från världens bästa Johanna) Testade sjunga för henne så som Carina gör, men hon vägrar, hon skakar på huvudet å knuffar bort flaskan & så fort hon får de i munnen så spottar hon ut det!
Hon vill inte ha, spelar ingen roll hur hungrig hon är heller, jag har väntat från tidig middag (utan att ge henne nånting fram tills kvällen) sen välling, men hon vill ändå inte ha, hon tycker välling e äckligt eller så känner hon sej "för stor" för att dricka välling, hon va ju himla lätt att sluta amma åxo! :-D
Så jag får se de som att jag inte fick några problem med att sluta amma, att sluta med flaskan..
Förr eller senare ska de ju slutas ändå, så lika bra hon slutar nu :-D

Kommer ringa kvartersvärden på måndag om att jag inte kan prata i telefon här inne, de fungerar ju inte!
Fixar dom de inte så MÅSTE jag flytta!
Men efter igår så kände jag att joo nu vill ja flytta ändå :D

Nee nu ska ja å maja hitt på någe! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0