Sova ensam e väl inge kul heller? Mer otäckt!

Min stackars lilla tjej har bajsat rekord idag, aldrig någonsin har hon bajsat ca 20 ggr på 1 dag !
Alla blöjor utom 1 vare bajs i, å de kunde komma 15 minuter efter jag hade nybytt :S
Hon sover jättedåligt!
Hon har feber är snuvig, äter dåligt & bajsar :( Stackars min lilla gnutt!
De gör ont i mej när hon inte får vara frisk å må bra!

JÄTTEONT!

Pia ville att vi skulle åka ut till stugan imorrn, men få se hur Maja mår imorgon, men de skumma e att de kan variera så himla mycke från dag till dag me dom små ;-D
Skulle va riktigt skönt att fara ut dit imorgon!
Men samtidigt vill jag göra klart Majas rum (Hann jag ju såklart inte med idag) så hon kan få flytta in dit å börja sova där, jag lär ju väcka upp henne med min hosta inatt igen :S
Ush, de känns hemskt att låta sitt barn sova i ett annat rum , ja som inte ens kan låta hundarna sova någon annanstans än där jag sover :S
Ja lär ju få panik å låta henne sova i mitt rum efter första natten, haha :-D
SÅ får hon sova hos mej tills hon e 18, neerå! Men jag skulle inte ha nåt emot att dela rum med henne, känns sjukt att låta henne sova ensam i ett rum åsså jag thule å nemo i de andra rummet, jag skulle inte vilja sova helt ensam i ett tomt å tyst rum! NIX PIX!

Har diskat å städat undan å nattat å bytt på lillan å nu äntligen fått lugn å ro, ska ta mej en dusch, orkar inte bada de känns för drygt, eller, nee jag ska spola upp ett bad å bada nu ändå, fan va skönt!

Ska försöka komma i säng före 12 idag, e jätte jätte trött & jag behöver sova dom få timmar jag får sova! :-D

Hoppas de blir sol imorgon, solen gör mej lycklig! =D =D =D

Sov gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0