Sjukling.... :(

Åh neej, Maja e sjuk... :(
Ush va jobbigt!
Hon nyser och hostar men allra värst så snorar hon, hon nyser ut lass varje gång hon nyser :(
Sen bara rinner de medans hon sitter, men de e inge sånt där "vattensnor" utan tjockt sjuklings snor! :(
Kollade febern imorse, 38 grader hade hon!

Ska försöka ringa Mattias o be han komma idag så hon slipper följa me ut på alla hundpromenader, de blåser ju å har sej idag :(
Undra om pappa/morfar vill komma idag ändå, hoppas! Dom behöver ju inte stanna så länge :-)
Imorrn blire storshopping på apoteket, host meducin, näsdroppar & alvedon!

Jag håller iallfall på att göra en köttgryta nu på morgonen, med jasmin ris!
GOTT! :-D
Både ja o Maja ska äta....Sen ska hon få fiskbullar & grillad kyckling, sånt som jag vet att hon verkligen älskar!
Svårt å få i hon mat då hon e dålig :-/

Nee nu ska jag va me sjuklingen min, som aldelens precis nös ut ett storlass igen :S

Ha en mysig söndag!
Ps. Snart börjar Ensam mamma söker & Idol, FAVORITPROGRAM!!! :-D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0