Ont i magen har jag åxo!

Febern igår 38.5 blev 35.4 idag... :S Influensa??

Fick vara barnfriiiii ca 3 timmar idag, oooOooooj va skönt!
Mattias mamma är här så dom tog med sig henne ut till vännäs en sväng..

Jag tvättade 4 maskiner, va ute å promenerade hundarna & åkte iväg å hjälpte markus att hämta en tvbänk medans!
+ Lite annat...
Hade behövt vila, men de fanns de inte tid till!

Ja sa de till Markus att så fort jag får lite barnledig tid så har jag alltid nå annat jag måste göra, aldrig får jag bara ligga å vila..Stackars min gamla kropp!..

Åt på Mias idag åxo *GOTT*

När Maja kom hem lekte vi lite, sen hämtade vi tvätten i tvättstugan , promenerade med hundarna & sen badade jag henne!
Sen va hon massor med trött så efter bara lite lite skrik å tjurighet så somnade hon!
Skönt!....

Nu ska jag stoppa i mej 2 alvedon å ta en kopp te, måste krya på mej massa!
Vill inte vara sjuk..morgonen & kvällen e värst, och när jag anstränger mig :(

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0