Lördag!

Idag är det en dryg dag...Jag kände de direkt jag vaknade..=/
Känner mej orkeslös...
Va nere vid vattnet med hundarna & maja imorse, vi lekte på stranden & hundarna fick massa utetid :-P

Tvättade 4 PROPPFULLA maskiner igår!
Nu återstår det bara att vika å lägga in allt, ush va drygt!
Ska även storstäda idag, putsa å skura :P hehe..
Sen ska vi gå ut till lekparken å leka lite, de blir en slödag men ändå me lite aktiviteter å hemsysslor :-D

Kanske orkar jag färga håret ikväll, de skulle va fräscht!


Jag har lärt mej, Av hundarna..Man ska hålla saker i munnen :-P

Ha en fin dag!
Ps. Jag vill vara 2 Ds. Vuxna alltså, vi e ju redan två jag & maja, eller fyra me hundarna..Men de fattas nåt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0