Idag e jag pigg!

Inatt vare inte Nemo som väckte mig utan lilla gnutt!
Hon va vaken ca 1½ timme vid 2-3 tiden inatt, tillslut fick hon somna i storsängen :-P
Ska nog inte flytta in henne i eget rum än!

Tur att jag la mej tidigare än någonsin igår , ja e nog stans piggaste mamma idag! =D

Har börjat ändra mig om dagmamma, kanske vill ha dagis istället, får se efter jag har varit & kollat runt på lite olika ställen, ENDAST DE BÄSTA DUGER TILL MIN LILLA TJEJ!

Svin-varmt å skönt ute idag, vi har varit i en ny lekpark på morgonen & lekt!
Alla ungar som kommer å pratar e såå himla sööta!
Undra om jag ska bli Dagmamma?! :-D Skulle va mysigt..=D

Förmiddagen har flytit på superbra idag, Lillgnuttan åt bra me lunch men hon har blivit bortskämd me att få macka nu sen hon matvägrar, de e de enda hon gapar åt jämt nu :P haha =D



Såhär kladdig blir man när man äter nuförtiden :-D
KLADDMONSTER! :-D hi hi hi


Nu ska jag städa & diska....

Sen kommer lillebror, vi ska åka å köpa present till Max & dop present till Emma!

Imorgon är det Dop & Jag är stolt gudmor! =D

HA en underbar dag i de varma vädret!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Åh, tack så mycket :-D Kul att du gillar det :-) KRAAM!

2009-08-07 @ 19:33:52
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Iss

P.S. Lillan väger snart 6kg :-D Stor-tjejen!

2009-08-07 @ 19:35:18
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0