Heldag med Farmor & Companiet!

Idag har det varit en bra dag...En skön dag!
Mattias, Carina, Ken, Therese & Yasmeen kom hit sen skulle vi åka iväg till 4H gården men den höll på stänga då vi kom dit, så vi åkte till Äventyrsparken istället! :-D
Maja & Yasmeen lekte och hade det bra, vi matade ankorna & surrade!


Jag och Maja ute å vandrar på förmiddagen!

Mina fina hundar vilar sej på uteplatsen :-P

Lycklig liten tjej på golvet :-P

Gullunge!

Maja med sin Farmor!

Söta Yasmeen!

Efter det blev de hem & sen middag för Maja-mus!
Sen lek tills de va dax för henne att sova!

Jag har sviiiiiiiiiinont i magen ikväll, och jag är så trött så det går knappt att beskriva med ord!
Ska gå å lägga mej typ nu!

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0