Håller jag på bli dyngsjuuk??!! :O

Ingen tvättning blev de idag heller....
Vi åkte ut til stugan istället & åt, va där ända fram tills de va dax för plutt att åka hem å sova!
Efter bara någon timme där ute började jag känna mig svindålig :(
Frööös av rang trots att de va svinvarmt å soligt ute!
Hostade exakt hela tiden, känns typ som jag håller på å hosta upp halsmandlarna eller nåt :(
De gör sååå ont, hela tiden då ja pratar så hostar jag *Ajaj*
Har SVINONT i halsen, den har svällt upp å de gör bara ondare å ondare :-(
Jag är helt yr å svag å kokhet å mår riktigt risigt...
Jag hoppas inte att jag håller på å bli sjuk nu! ! !

Ska ta mej en kopp te och lägga mej i soffan å vila lite...Sen blir det en väääldigt tidig kväll ikväll!
MÅSTE KRYA PÅ MEJ!

Nu skriker lillan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0