Gårdagen & Förmiddagen idag!

Va för trött för att blogga igårkväll!

Jag och Maja var hos Carina Jörgen & Theodor hela dagen ända tills de va dax att sova då skjutsade Carina hem oss! :-D

Vi hade en supermysig dag med varmt härligt väder, vi åt massor med gott!
Carina hade bakat choklad muffins JÄTTEGODA!
Sen åt vi middag Korv i ugn me potatis GOTT!
Till efterrätt blev de Äppelpaj med vaniljsås! MmMmm.. =o)

Barnen lekte både ute och inne & Mammorna surrade massa...Tiden sprang iväg som vanligt :-(
Theo har blivit så himla stor nu han e ju hela 1 år och 3 månader! :-D
Å nu märks de skillnad då dom leker med varann, han vill ju mest sparka boll å röra på sej å springa runt medans Maja än så länge är nöjd med att gunga å sitta i sandlådan :-P

Fick låna ett par supersnygga Jeansleggings av Carina!

Imorse så klev jag och Maja upp jättetidigt !
Vi har lekt å jag gjorde en jättegod köttgryta till henne av fläskfile, mysigt å laga mat tidigt på morgonkvisten :-D
Sen har vi varit iväg till dagiset där Maja ev ska börja och kikat lite..Såg mysigt ut!
Ska iväg till ett till senare i eftermiddag och kika, om jag hinner, ska iväg till stugan med lillebror en sväng åxo vi ska fixa lite grejer....Tjäna degen :-P hehe.. =D =D
DÅ ska jag passa på å släppa Thule å Nemo åxo så dom får springa av sej lite, dom hade nog inte så kul igår då ja va hemma hos Carina :( Så då får dom lyx å springa lösa idag iställe :-D

Nu ska jag lägga mej å vila en stund, ska bara lägga in lite bilder från igår, tog ju fram kameran så sent så jag hann inte få så många bilder, men Carina fotade massa innan mej så hon skulle skicka lite bilder till mej sen! :-D

HA EN BRA DAG!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0