Dagisplats vs Dagmamma..Nuuu snaaart...=)

Trött sååå Trött!
Igår så städade & möblerade jag MASSOR här hemma!
De blev jättebra å ja va supernöjd över att jag äntligen orkade få något gjort =D

Idag så har vi varit ute i stugan hela dagen!
Grillat gomat & pratat & solat!
Hundarna har sprungit å lekt å badat & Maja har varit riktigt busig!
Hon kryper snabbt nu, först innan vi åkte så plockade hon i all hundmat å la i vattenskålen så dom fick bada (Hon tyckte nog dom va smutsiga) haha :P Sen välte hon ut hela vattenskålen på golvet å satt me sjöblöta kläder i en pöl!
Hos pappa gjorde hon samma sak fast me kattmaten, de vare enda hon va intresserad av å hon blev såååååååååå sur om man tog bort henne därifrån!
Så de va bara å låta henne hålla på! :-P hahaha Hon kastade kattmat över hela golvet! =D

Sen så har hon lekt med stenar, hon gillar att flytta å lägga i å ta ur saker, hålla ordning :P hehe..=D
Hon har åxo badat i gummibåten :P
Och hon ÄLSKAR musik, så fort de blir nån barnlåt "bumbibjörnarna tex" eller nå annat hon känner igen/gillar så dansar hon ;o) hehe.. =D

Vi har åxo fått DAGISPLATS sista augusti eller DAGMAMMA (Vi har två att välja på som vi ska åka å träffa)
Jag vill ju hellst ha henne hos dagmamma så de blir någon av dom om nån av dom e bra nog för Maja, mamma sandra har HÖGA krav på var jag ska lämna min lilla guldklimp! =D
Har en klump i magen över att lämna bort henne till någon :( Jag som inte ens kan lämna bort hundarna till nån :S
Fyyy så hemskt, men roligt för henne att få vara å leka av sig å mamman kommer bli så mycke piggare å roligare å sen får ju jag extra tid att städa å tvätta å vara med hundarna å laga mat å fixa å dona medans hon e borta :)
Så länge jag e arbetslös iallfall :-D

Jag ser nästan dubbelt på dataskärmen, så trött å slut e jag...

Ha en bra kväll... =D




Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh, vart har ni fått plats? :)

2009-08-07 @ 06:39:20
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Det är så mysigt så, hihi :-D

2009-08-07 @ 08:39:48
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: SOFIA

ååh söt bebis :D hur gammal?

2009-08-07 @ 09:24:02
URL: http://elodia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0