Chockad!

Jag är chockad att vågen bara står på 60 kilo..haha :-P
Trodde ja hade gått upp mer nu, men icket!
Tänk, bara 5 kilo tills ja e tillbaka där ja va innan..Guud så skönt!
Snabbt hare inte gått, men jag har inte haft bråttomt heller :-D
Rätt nice å ha lite fläsk på kroppen, me tanke på att man kan trycka i sej va man vill å när man vill då :-D
Å då äre värt de! :-D Jepp de äre!

Så man behöver inte sluta äta allt gott, de tror inte jag iallfall, jag äter godis/chips/annat gott VARJE dag!
Och dricker bara å då menar jag BARA cola/pepsi!
Dricker vatten kanske 1 gång per år, sen dricker ja inget annat, mjölk ush! kaffe ush..m m haha
Äter skräpmat när jag känner för de, 4-5 gånger förra veckan, jajjebox! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du de är ju inte illa alls alltid trevligt me lite handtag ;)

2009-08-29 @ 20:58:15
Postat av: Anonym

hehe...eller hur :-P Eller nee, inte när man ska ha på sej jeans, då äre mest bara besvärligt =)

2009-08-29 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0