Bilder o Dåligt minne!

Har nyss duschat och kom på att jag måste försöka blogga oftare om jag ska lyckas hålla den här bloggen vid liv...
Men jag är så trött & slut vissa dagar att jag inte ens kan komma ihåg va jag har gjort under dagen.....
Idag är en sån dag...

Va iväg å storhandlade me lillebror på Maxi iallfall..Han kom på att jag har lyx, jag har någon som kör mej till affären sen har jag någon som bär in varorna åt mej varje gång, plus att han idag packade in allt åt mej i kylen :P hehe...
Men han va tvungen för klockan blev för mycke så ja fik skynda mej ut me en gnällig Maja i vagnen på sista hundpromenaden...Tur hon e van att åka varje dag, hon tvingas ju följa me på alla promenader varje dag i ur & skur, tidig morgon som sen kväll :D

Lillgumsan min har ont i magen eller tänderna, för hon gallskriker i timtals både när man lägger henne på kvällen & på nätterna :S *JA e en vääldigt slut ensamstående mamma just nu*
Fast snart lär ja få tillbaka lite mer energi igen :-D Just have 2 do it! You know!

Jaja, nu minns ja inge mera...Orkar inte tänka heller...=)
Lite bilder kan ja allt bjussa på!


Nemo njuter av att rulla ute i stugan....

BusMaja röjer runt på golvet :-P

Thule å Nemo va sugna på att fara ut en sväng me lillbåten :P

Nemo & LillMaja <3

E vi lik varann nu dåå?? :P hahaha... =D

Thule minns alltid var han gömmer sina saker, han gräver ner dom på hemliga platser...=D
Här tog jag han på bar gärning då han kom ut ur skogen me pipbollen :P

Thule e mitt liv!

Modell-Nemo!

Nu drar gnutt, i sin nyfunna krypställning :-P

Den här kom Nemo utspringande med för att dränka i sjön, jag räddade den :-D

På väg att ställa sej upp :P

Sådärja...SOV GOTT! ! !

Kommentarer
Postat av: Millah ღ

Okej vad roligt :)

Du gör en www.bloglovin.com och sedan lägger du till bloggar du vill läsa :)

Kram//M

2009-08-20 @ 23:40:41
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: emmi

varför har du inga skor på jäntan?

2009-08-22 @ 23:14:07
Postat av: Anonym

Svar till Emmi : Jag hade inga skor med mej till henne då vi åkte ut dit, sen går hon ju inte än heller så jag brukar mer använda mockasiner till henne, Fast jag håller me dej, de ser lite lustigt ut när hon spruttar rnt i bara sockarna i sanden :P hihi...=) Men de e iallfall anledningen, att hon inte kan gå än & att jag helt enkelt inte tog me mej nå skor då vi åkte iväg, utan jag tog henne bara som hon va, vi va ju inne mest hela tiden så :P Kramis!

2009-08-23 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0