Årets Första Fästing!

Ouuuff....Idag har jag varit trött !
Kom isäng vid
halv 3 igår natt, kvart över sex halv sju vaknade Maja å va pigg som en lärka!
Jag trodde jag skulle döööö, de sved och brände i mina ögon, men de va mitt eget fel så de va bara å kliva upp, visste ju att jag skulle lägga mej med henne på förmiddags sovet !
Vid kvart i elva somnade vi å sov till ca 13 tiden *Sköööööönt*
Jag va riktigt pigg & utvilad när jag vaknade igen!
Sen har dagen flytit på riktigt bra, skönt väder har det varit idag, inte sådär äckligt varmt!
E less på sommarvärmen nu, vill ha HÖST & VINTER! :-D



Alltid lika sugen :-P haha...

Vi har varit i lekparken & Maja lekte med Elis & Maja som fyllde 2 år idag! DE VA JÄTTEKUL! :-D
Sen har vi varit å handlat å gjort lite ärenden!

Vid 19 la jag gnuttan & nu sover hon så sött! :-P hehe..

Jag har städat, sopat, diskat, knytit ihop alla sopor (ska gå ut me dom sen)
Jag behöver verkligen tiden på förmiddagen till att göra annat än att sova bort den, men samtidigt så behöver jag sova åxo!

Nu ska jag snart ta mej ett lång-bad sen se SISTA AVSNITTET AV PRISON BREAK! :(
Spännande av rang!

Just de ja, plockade årets första fästing från Thule idag! *Uuuuuuurs* Svinäckligt!


Jaja, Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Jaa, vi tänkte köpa en faktiskt! Vet du vart man kan köpa? :-) Tror inte att man får låna om man inte tillhör Teg? Kraam.

2009-08-10 @ 22:09:09
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0