10 dagar kvar!

Dålig på att skriva, mår konstigt!
Har massor att tänka på....Fast egentligen inte, men ändå blir det så!
Även om de e en självklarhet & lätt, så äre svårt!

Prison break fortsätter ju...Hur underbart e inte de :-D :-D :-D

Fast jag missade slutet igår, fick besök! :)

E sååå himla trött idag, helt slut!
Tur att Maja kryper & börjar bli stor tjej, hon roar sej så bra själv å jag behöver inte bära henne runt överallt längre!

På väg ut på hundpromenad...=)

Smakar popcorn :-P

En gnällspiksmin :-P haha

Om 10 dagar fyller min lilla prinsessa 1 år! Hur underbart känns inte de?! :-D


Känns sjukt att det snart va 1 år sen jag låg där på förlossningen...haha :-P Vilka minnen....
Så orolig jag va innan, lååångt innan, hur skulle de kännas hur ont skulle de göra, hur skulle man kunna få ut ett barn, man visste ju ingenting, men samtidigt kan jag känna nu att nu när man VET hur det är, så e man ju nästan ännu mera livrädd tills de e dax igen...haha :-D
Den där smärtan man måste uthärda, för jag vägrar ju ta nån bedövning!
Å de där obehagliga då barnet trycker på å ska komma ut...
Men så underbart det är efter, inte just efter såklart för då ska man ju plågas å sys å man har ont i man kan inte sitta eller nåt, helt omtulmlad e man, men sen, när man ligger på BB och har en liten mysig bebis, sin alldelens egna bredvid sej...
Så underbar känsla , vilken kärlek man känner!

Vi har nyss ätit lunch
, Maja fick lasange å jag åt kött & potatis och rödbetor, GOTT av rang! :-D
Fast självklart tyckte maja att min mat va mycke godare :-P hehe..
Nu ligger hon i sängen, men sover de gör hon inte...De tar ett bra tag innan min ickesovande lilla tjej vill slå igen ögonen!

Vi ska på 4H gården idag!
Egentligen e jag alldelens för trött för de, men Maja måste få träffa Farmor nu när hon e här uppe...=)
Måste åka å handla med Markus senare åxo...

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0